25.5
16:30

«Όλοι ΟΑΚΑ για το βήμα προς τον τίτλο»

AEK1924.gr team
«Όλοι ΟΑΚΑ για το βήμα προς τον τίτλο»

Με επίσημη ανακοίνωση, η Ερασιτεχνική ΑΕΚ, καλεί τον κόσμο να στηρίξει τους μάγκες για το 2-0 απέναντι στον Ολυμπιακό.

Την ερχόμενη Κυριακή στις 15.00 θα διεξαχθεί ο δεύτερος τελικός με αντίπαλο τους ερυθρόλευκους και όλοι θέλουν να δουν την αίθουσα «Γ.Κασιμάτης» γεμάτη.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Το κάλεσμα της Ερασιτεχνικής:

«Η ΑΕΚ ενημερώνει πως ο δεύτερος τελικός του πρωταθλήματος χάντμπολ ΑΕΚ-Ολυμπιακός/Ομιλος Ξυνή θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 15:00 στην αίθουσα “Γ. Κασιμάτης”. Γενική είσοδος 5 ευρώ. Σας περιμένουμε όλους εκεί για να πανηγυρίσουμε τη νίκη που θα φέρει την ομάδα μας πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου».

 

Advertisement