
Η ΑΕΚ έκανε πράξη αυτό που είχε γνωστοποιήσει στη Λας Πάλμας όσον αφορούσε την ενεργοποίηση της ρήτρας του Μάρκο Λιβάγια, στέλνοντας τα 1,8 εκατ. ευρώ.
Ο Μάρκο Λιβάγια μπορεί να θεωρείται πλέον και τυπικά παίκτης της ΑΕΚ, μετά την ενεργοποίηση της ρήτρας απ’ τους Κιτρινόμαυρους. Συγκεκριμένα, η ΠΑΕ γνωστοποίησε ότι έστειλε τα 1,8 εκατ. ευρώ στα ταμεία της Λας Πάλμας και ενεργοποίησε έτσι την ρήτρα του ποδοσφαιριστή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα λεφτά βρίσκονται ήδη στα ταμεία της Ισπανικής ομάδας και ο παίκτης ανήκει πλέον μέχρι το 2021 στην ΑΕΚ, μετά την ενεργοποίηση της ρήτρας που είχε τεθεί απ’ το περασμένο καλοκαίρι στη συμφωνία των δυο ομάδων.