22.5
22:31

Ζαμπούνης: «Πάμε για τη νίκη στο Ρέντη»

Κώστας Κοσικίδης
Ζαμπούνης: «Πάμε για τη νίκη στο Ρέντη»

Ο αθλητής της ΑΕΚ μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ, τόνισε ότι η ΑΕΚ θα πάει στο Ρέντη για να πάρει τη νίκη, ενώ πρόσθεσε ότι είναι μακρύς ο δρόμος του πρωταθλήματος, καθώς είναι ο πρώτος τελικός.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Στάθη Ζαμπούνη στην ΟΧΕ:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η ομάδα προέρχεται από μία δύσκολη σειρά αγώνων με την Ποτάισα Τούρντα. Θεωρώ ότι είναι πετυχημένη η παρουσία μας έως τώρα στη σεζόν, παρόλα αυτά περιμένουμε πως και πως τους τελικούς, έχουμε… δίψα για το πρωτάθλημα.
Δεν πιστεύω ότι η κούραση θα παίξει ρόλο, αντίθετα θα μας βοηθήσει ο αγωνιστικός ρυθμός που έχουμε αποκτήσει.
Περιμένω μία κλειστή σειρά, ανάμεσα σε δύο ισοδύναμες ομάδες. Το πάθος και η ενέργεια τα θεωρώ αυτονόητα, οπότε θα νικήσει η ομάδα που θα δείξει μεγαλύτερη ωριμότητα και έμφαση στις λεπτομέρειες
Σίγουρα πάμε για την νίκη στου Ρέντη, αλλά είναι μόνο το πρώτο ματς των τελικών και ο δρόμος είναι μακρύς».

Advertisement