
Σε λειτουργία μπήκε και ο πέμπτος γερανός που βρισκόταν στο εργοτάξιο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Πλέον δουλεύουν και οι πέντε γερανοί για την… ανύψωση του γηπέδου, με τις εργασίες να συνεχίζονται σε φουλ ρυθμούς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE