
Ο Ισπανός προπονητής, μαζί με τους βοηθούς του, ξεκίνησαν να τραγουδούν τον ύμνο της Ένωσης σε μαγαζί στην περιοχή Μοναστηράκι της Αθήνας.
Το τεχνικό επιτελείο της ομάδας εκμεταλλεύτηκε την ηλιόλουστη μέρα και το διήμερο ρεπό που έχουν και έκανε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Εκεί συνάντησαν έναν λαϊκό τραγουδιστή, που με την συνοδεία του μπουζουκιού ξεκίνησαν να τραγουδούν τον κιτρινόμαυρο ύμνο, όσο μπορούσαν τουλάχιστον….
Δείτε το βίντεο: