14.5
22:30

Μπακάκης: «Ανταμειφτήκαμε με το πρωτάθλημα!»

Κώστας Κοσικίδης
Μπακάκης: «Ανταμειφτήκαμε με το πρωτάθλημα!»

Ο Έλληνας μπακ μίλησε για την παρουσία του στην κορυφαία ομάδα της σεζόν, όπως αναδείχτηκε απ’ την ψηφοφορία της Nova.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μιχάλη Μπακάκη:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον κόσμο, είμαι πάρα πολύ χαρούμενος, ελπίζω και την νέα χρονιά να κάνω ακόμα καλύτερο πρωτάθλημα. Περισσότερο απ’όλους θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, για τη προσπάθεια που έχουμε κάνει όλη την χρονιά, ανταμειφτήκαμε παίρνοντας το πρωτάθλημα και ελπίζω πως την νέα χρονιά θα είμαστε καλύτεροι».

Advertisement