
Ο Βόσνιος αμυντικός μια μέρα μετά την απώλεια του τίτλου, ανέβασε στα social media για να στείλει το μήνυμα του στην πλευρά του ΠΑΟΚ, γράφοντας «πήρατε το κύπελλο αλλά εγώ είμαι το αφεντικό εδώ!».
Δείτε την δημοσίευση:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
