13.5
15:47

Βράνιες: «Εγώ είμαι το αφεντικό εδώ…»

AEK1924.gr team
Βράνιες: «Εγώ είμαι το αφεντικό εδώ…»

Ο Βόσνιος αμυντικός μια μέρα μετά την απώλεια του τίτλου, ανέβασε στα social media για να στείλει το μήνυμα του στην πλευρά του ΠΑΟΚ, γράφοντας «πήρατε το κύπελλο αλλά εγώ είμαι το αφεντικό εδώ!».

Δείτε την δημοσίευση:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Advertisement