12.5
19:31

Μαύρος: « Η ΑΕΚ το αξίζει…»

AEK1924.gr team
Μαύρος: « Η ΑΕΚ το αξίζει…»

Ο Θ(ε)ωμάς μίλησε λίγο πριν την αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ και το νταμπλ που αξίζει να το πάρει η Ένωση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μαύρου:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Περιμένουμε το δεύτερο τρόπαιο, να κάνουμε το ντάμπλ. Όλη τη χρονιά τα παιδιά δείξανε συγκέντρωση και σήμερα θα κάνουν το ίδιο και τους έχω εμπιστοσύνη. Η ΑΕΚ άξιζε το πρωτάθλημα και αξίζει και το Κύπελλο και το έχει αποδείξει»

 

 

Advertisement