
Οικογενειακώς στην πρωτεύουσα η αποστολή του ΠΑΟΚ για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, κόντρα στην ΑΕΚ, το Σάββατο.
Σήμερα (10/5) το πρωί ολοκληρώνει την προετοιμασία του ο ΠΑΟΚ ενόψει του τελικού Κυπέλλου, στη Θεσσαλονίκη και το απόγευμα, η αποστολή θα πετάξει με τσάρτερ στην Αθήνα. Η ομάδα του Ιβάν Σαββίδη θα καταλύσει σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πρωτεύουσας και την Παρασκευή θα προπονηθεί στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αξίζει να σημειωθεί, ότι με εντολή Σαββίδη, θα πετάξει το Σάββατο και δεύτερο τσάρτερ που θα μεταφέρει τις οικογένειες των ποδοσφαιριστών και τεχνικού τιμ, που θα μεταβούν απευθείας στα επίσημα του ΟΑΚΑ.