
Η Ένωση έστειλε συγχαρητήρια επιστολή στις δυο ομάδες, για την εξασφάλιση τους που θα αγωνιστούν την επόμενη σεζόν στην Ευρώπη.
Οι δυο ήττες που έκανε η ΑΕΚ στο φετινό πρωτάθλημα ήταν απ’ τον Ατρόμητο και τον Αστέρα Τρίπολης, οι οποίες εξασφάλισαν την θέση τους για την ερχόμενη σεζόν στα Ευρωπαϊκά σαλόνια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Γι’ αυτό και η Κιτρινόμαυρη ΠΑΕ προχώρησε σε μια καλοπροαίρετη κίνηση, στέλνοντας συγχαρητήρια επιστολή στις δυο ομάδες που θα αγωνιστούν την επόμενη σεζόν στην Ευρώπη, με την ευχή να τα πάνε περίφημα και να φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιτυχίες στην χώρα μας.