
Ο Μιχάλης Μπακάκης μοίρασε συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
«Μετα απο μια δύσκολη και κουραστική χρονια πήραμε αυτο που Πραγματικα αξίζαμε.συγχαρητηρια σε ολους.», έγραψε στο Instagram, ο Μπακάκης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE