
Δεν τα κατάφερε η ομάδα ράγκμπι της ΑΕΚ στον Ασπρόπυργο στο τουρνουά 9 παικτών και πλέον στρέφεται στο δεκατριών παικτών.
Η Ένωση ηττήθηκε στο κρίσιμο 5ο αγώνα του πρωταθλήματος από τον Πυρρίχιο, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός διεκδίκησης του τίτλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πλέον η προσοχή της ομάδας, στρέφεται στο τουρνουά 13 παικτών, ευελπιστώντας σε καλύτερη κατάληξη.