05.5
00:09

Μαυροειδής: «Δεν γινόταν να χάσουμε!»

AEK1924.gr team
Μαυροειδής: «Δεν γινόταν να χάσουμε!»

Ο Δημήτρης Μαυροειδής μίλησε στην κάμερα της NOVA για την τεράστια πρόκριση και το… τρομερό «σπρώξιμο» του κόσμου, με το οποίο δεν γινόταν να χάσουν.

Αναλυτικά:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Παίξαμε με μία σκληρή και δυνατή ομάδα. Μπήκαμε από την αρχή δυνατά και φτάσαμε στη νίκη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Κάναμε πολλά λάθη κατά την διάρκεια του ματς. Είχαμε κενά διαστήματα και πιστεύω πως θα μπορούσαμε να τελειώσουμε το ματς πιο νωρίς. Σίγουρα μπορούμε να βελτιώσουμε πράγματα για το ματς της Κυριακής

 «Όταν βγήκα στο ζέσταμα ένιωσα δέος. Είπα από μέσα μου πως δεν γίνεται να χάσουμε, είπα οτι θα δώσω ότι έχω μέχρι να μην μπορώ να περπατήσω. Θα… έτρωγα όποιον υπήρχε».

Σχετικά με την ένταση μετά το τέλος του ματς, ο Μαυροειδής τόνισε: «Δεν ξέρω  τι συνέβη στο τέλος. Γίνονται αυτά όταν μία ομάδα βιώνει έναν αποκλεισμό, μπορεί να έχει νεύρα».

Advertisement