
Όπως φαίνεται η πλευρά του ΠΑΟΚ, προετοιμάζει το έδαφος ώστε ο οπλοφόρος πρόεδρος να επανέλθει στο γήπεδο, πριν ακόμα αρχίσει η ποινή αποκλεισμού του!
Συγκεκριμένα η ομάδα της Θεσσαλονίκης επιδιώκει να «πατήσει» πάνω στη γνωμοδότηση του Θοδωρή Κουρίδη, η οποία βρίσκεται στα γραφεία της ΕΠΟ εδώ και 10χρόνια, ώστε να μπορέσει ο Ιβάν Σαββίδης να βρεθεί στον τελικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στηριζόμενος σε αυτό, ο ΠΑΟΚ, έχει στείλει ήδη επιστολή στον πρόεδρο της Super League, Γιώργο Στράτο, για διευκρινήσεις, ο οποίος τους παρέπεμψε στην ΕΠΟ.
Έτσι είναι πολύ πιθανό, ο οπλοφόρος να επιστρέψει πριν καν αρχίσει η ποινή αποκλεισμού, για 3 χρόνια να ισχύει.