
Ο Πορτογάλος επιθετικός που ήταν ο άνθρωπος που σημείωσε το πρώτο τέρμα της χρονιάς για την ΑΕΚ στο πρωτάθλημα, προτού αποχωρήσει για την Κροατία έστειλε τα δικά του συγχαρητήρια στην πρώην ομάδα και συμπαίκτες του.
Δείτε το ποστάρισμα του Ούγκο Αλμέιδα:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
