
Ο αρχηγός της ΑΕΚ πανευτυχής πλέον με την κατάκτηση του πρωταθλήματος, πόσταρε στα social media για την επιστροφή του και τον τίτλο που κατέκτησαν οι Κιτρινόμαυροι.
Χαρακτηριστικά έγραψε: «Σχεδόν 6 μήνες μετά τον τραυματισμό να γυρνάς σε ένα γεμάτο ΟΑΚΑ και να πανηγυρίζεις την κατάκτηση του πρωταθλήματος»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την δημοσίευση του Πέτρου Μάνταλου: