Μέχρι αργά το βράδυ της Πέμπτης δούλευαν τα συνεργεία στο εργοτάξιο της ΑΕΚ. Έπεφταν μπετά μέχρι στο… σκοτάδι.
Δείτε τα πλάνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google