
Νεαρό ζευγάρι αφού ενώθηκαν με τα δεσμά του γάμου, έσπευσαν στα ιερά χώματα της Νέας Φιλαδέλφειας για να φωτογραφηθούν.
Ο Κώστας και η Δήμητρα μετά από τον γάμο τους, που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Νέας Φιλαδέλφειας, πήγαν στο εργοτάξιο της «Αγίας Σοφίας» για τις τελευταίες φωτογραφίες του γάμου τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Είναι διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ και αυτό φαίνεται από πολλές καθημερινές πράξεις. Το «κιτρινόμαυρο» ζευγάρι φωτογραφήθηκε με θέα την – υπό κατασκευή – «Αγία Σοφία» και οι παρευρισκόμενοι ξεκίνησαν να τραγουδούν συνθήματα της ΑΕΚ.
Δείτε το βίντεο: