
Τα κιτρινόμαυρα κορίτσια αγωνίζονται το ερχόμενο Σάββατο (21/4) στον πρώτο τελικό των πλέι-οφ για την άνοδο στην κορυφαία κατηγορία, απέναντι στον Ηλυσιακό.
Στην προσπάθεια αυτή, τον αγώνα θα διευθύνουν οι Ονόπα-Μουλά Ειρ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα κορίτσια της ΑΕΚ στοχεύουν να ξεκινήσουν με το… δεξί τους αγώνες του τελικού για να επιστρέψουν και πάλι στην Pre League.