
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΚ με μια δημοσίευση του στα social media, έγραψε ότι την Κυριακή θα είναι πολύ όμορφα εδώ με μια φωτογραφία του ΟΑΚΑ, φωτογραφίζοντας την φιέστα για το πρωτάθλημα.
Δείτε την δημοσίευση του Ανδρέα Δημάτου:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE