
Πάνω από 200 άτομα βρέθηκαν στο αεροδρόμιο των Χανίων και αποθέωσαν την αποστολή της ΑΕΚ που έφτασε στο νησί για το αυριανό ματς με τον Πλατανιά.
Στα Χανιά «πέταξε» η ΑΕΚ το απόγευμα του Σαββάτου, εκεί όπου βρέθηκαν πάνω από 200 άτομα, εντός και εκτός αεροδρομίου και αποθέωσαν την αποστολή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε βίντεο