
H αθλήτρια του τμήματος ποδηλασίας της ΑΕΚ, Χαρούλα Μοσχόβη, ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, τιμώντας τα 94 γενέθλια της ομάδας.
Η αθλήτρια συμμετείχε στο KOS Granfindo 2018, στο νησί της ΚΩ με την φανέλα της Διεθνής Ομοσπονδίας UCI και στη συνέχεια με αυτή της ΑΕΚ κέρδισε την υψηλότερη διάκριση, το χρυσό μετάλλιο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την στιγμή της βράβευσης:
