
Δείτε το ποστάρισμα του αρχηγού της ΑΕΚ, Αντρέ Σιμόες, μετά τη χθεσινή νίκη κόντρα στον ΠΑΟ.
«Οικογένεια. Είμαστε ΑΕΚ. Έχουμε τους καλύτερους φιλάθλους στον κόσμο», έγραψε ο Σιμόες στο Facebook.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE