
Από τις θύρες «35-1» θα παρακολουθήσουν οι ποδοσφαιριστές του Δικτύου Προσφύγων το ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΠΑΟ
Η ομάδα που προ ημερών έπαιξε φιλικό στα Σπάτα κόντρα στην Κ20 της ΑΕΚ, θα δει μαζί με τους φανατικούς οπαδούς της Ένωσης το ντέρμπι με τον ΠΑΟ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ποδοσφαιριστές του Δικτύου Προσφύγων αγόρασαν εισιτήρια για το πέταλο που κάθεται η ORIGINAL 21 και θα παρακολουθήσουν από εκεί το σημερινό ματς.