28.3
21:52

Μαυροειδής: «Κερδίσαμε μόνο το πρώτο ημίχρονο»

AEK1924.gr team
Μαυροειδής: «Κερδίσαμε μόνο το πρώτο ημίχρονο»

Ο παίκτης της ΑΕΚ μίλησε μετά το τέλος της αναμέτρησης τονίζοντας πως για να προκριθούν θα πρέπει να κερδίσουν και το επόμενο ματς.

«Είναι το πρώτο ημίχρονο ουσιαστικά. Για 30 λεπτά ήμασταν αρκετά συγκεντρωμένοι, έχουμε πάρει μια διαφορά καλή, αλλά δεν πρέπει να την σκεφτόμαστε στον επαναληπτικό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Νομίζω ότι αν παίξουμε όπως σήμερα, δεν θα έχουμε πρόβλημα. Θα πάμε για να κερδίσουμε, με τη λογική ότι είμαστε στο 0-0»,ανέφερε ο Δημήτρης Μαυροειδής.

Advertisement