
Διαβάστε το σχόλιο του διευθυντή Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΚ, Ανδρέα Δημάτου, για την πρώτη επιστημονική ημερίδα που διοργάνωσε η Ένωση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE