
Νέο δημοσίευμα, επαναφέρει το θέμα για τους Ελληνοαμερικάνους επενδυτές για τον Παναθηναϊκό, με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά προέρχεται από ομογενή δημοσιογράφο που συνομίλησε με την πλευρά των «υποψήφιων» αγοραστών του τριφυλλιού.
υνέχεια στο ρεπορτάζ της εφημερίδας SportDay, που την Παρασκευή έγραψε για ενδιαφέρον από Έλληνα ομογενή που ζει στις Η.Π.Α. για απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του Παναθηναϊκού, δίνει ο Απόστολος Ζουπανιώτης, ο οποίος επί σειρά ετών ζει στην Νέα Υόρκη.

Ο ομογενής δημοσιογράφος σε δημοσίευμα του στην ιστοσελίδα www.greeknewsonline.com, η οποία ασχολείται με τα θέματα της διασποράς, δίνει την δική του διάσταση στην πληροφορία της εφημερίδας SportDay, παρότι (όπως ο ίδιος γράφει) δεν έχει καταγράψει την παραμικρή επιτυχία στο αθλητικό ρεπορτάζ και παρότι (όπως δηλώνει σε πρόσφατο Tweet του) δεν είναι πράσινων, αλλά ερυθρόλευκων φρονημάτων.
Ο Απόστολος Ζουπανιώτης επικαλείται συνομιλία που είχε με άτομο το οποίο γνωρίζει τον ενδιαφερόμενο επενδυτή, ο οποίος σύμφωνα με τις συγκεκριμένες πληροφορίες όχι μόνο είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά είναι 40άρης επιχειρηματίας, γεννημένος και μεγαλωμένος στις ΗΠΑ, που ασχολείται με το Real Estate.
Ενδιαφέρθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο και σύμφωνα πάντα με την συγκεκριμένη πηγή θα ήθελε να βρει δύο συμπαίκτες για να αναλάβουν το εγχείρημα και μάλιστα βρίσκεται στην τελική φάση, αφού την Τρίτη οι τρεις ενδιαφερόμενοι θα λάβουν την τελική απόφαση, που αν είναι θετικοί θα τους οδηγήσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τον Γιάννη Αλαφούζο.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η συγκεκριμένη πηγή, ο συγκεκριμένος τρόπος δράσης γίνεται από σεβασμό και προς τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του «τριφυλλιού» που έχει πληγεί βαρύτατα από «επενδυτές» και ενδιαφερόμενους τύπου … Τσάκα.
Όπως υποστηρίζει ο ομογενής δημοσιογράφος της ιστοσελίδας Greek News, οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές έχουν συντάξει ένα… ιδεολογικό μανιφέστο, που είναι ένα κείμενο 2,5 σελίδων στα αγγλικά με τίτλο PAO ELLADA: Greece turns Green – Our vision for a «Green social initiative». «Η Ελλάδα γίνεται Πράσινη – Το όραμά μας για μία ‘Πράσινη Κοινωνική Πρωτοβουλία».
Αξίζει να αναφερθεί ότι σε αυτό το κείμενο, ο ενδιαφερόμενος επενδυτής μιλάει σε πρώτο πρόσωπο και δείχνει αρκετά ενήμερος για τις εξελίξεις στο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό γίγνεσθαι στην Ελλάδα. Μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία αυτού του κειμένου είναι τα εξής:
«Η Ελλάδα έχει πληγεί από 8 χρόνια λιτότητας και ύφεσης. Είμαστε μια χώρα που διατρέχει κίνδυνο, αλλά όχι μια χώρα προς πώληση. Η Ελλάδα είναι μια περήφανη αλλά διχασμένη χώρα, πολωμένη γύρω από δύο τύπους ιδανικών. Το ήμισυ της Ελλάδας είναι παροικιακό και παρωχημένο, που εξακολουθεί να επηρεάζεται από τις χρεοκοπημένες ιδέες του πελατειασμού και του νεποτισμού. Το άλλο μισό της Ελλάδας ψάχνει για μια «νέα συμφωνία». Μια ιδέα που μπορεί να ενοποιήσει, να εμπνεύσει και να δράσει ως καταλύτης της προόδου, της αλλαγής και της ανάπτυξης. Το ποδόσφαιρο δείχνει τα ελλείμματα της νομικής και πολιτικής μας κουλτούρας.
Συγκεκριμένα, μια κομματική συμπεριφορά, πολιτική εξουσίας, κοροϊδία, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, διαφθορά Ένα κίνημα που έχει τη δύναμη να ενοποιήσει όλες τις δυνάμεις της Ελλάδας οι οποίες είναι επί του παρόντος κολλημένες. Η πραγματική αθλητική ικανότητα και το ποδόσφαιρο ειδικότερα, ανέκαθεν επιτελούσαν αυτόν τον ρόλο στη χώρα μας. Η ελληνική μας ταυτότητα συνδέεται με τον αθλητισμό από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αρχαίας Ελλάδας. Δεν υπάρχει άλλη κουλτούρα στον κόσμο που να αντιμετωπίζει τις επιτυχίες στον αθλητισμό ως θρίαμβο μοναδικού μεγέθους και τις αποτυχίες μας ως εθνική καταστροφή.
Είναι η κατάλληλη στιγμή να αγκαλιάσουμε μια νέα πρωτοβουλία στον πιο ιστορικό σύλλογο της χώρας μας και να αισθανθούμε ξανά υπερήφανοι. Δεν είναι μόνο να κερδίσουμε το πρωτάθλημα ή να κατακτήσουμε εκ νέου τον ηγετικό μας ρόλο ως «Πρέσβεις της Ελλάδας», έναν τίτλο που μας δόθηκε όταν φτάσαμε στον τελικό του Ευρωπαϊκού Κυπέλλου Πρωταθλητριών στη δεκαετία του ’70. Πρόκειται για μέρος μιας ιστορικής μετατόπισης του παραδείγματος. Υπάρχει ένα εθνικό πλεονέκτημα στην οικογένεια του ΠΑΟ, το οποίο παραμένει κρυμμένο.
Υπάρχουν παράθυρα ευκαιριών που μπορούν να ωθήσουν αυτή την ομάδα να γίνει πρωταγωνιστής της νέας Ελλάδας που αναδύεται μετά την κρίση. Το όραμά μας καλύπτει μια ποικιλία πρωτοβουλιών υπό την αιγίδα των Δημοσίων Σχέσεων και της Αθλητικής Διπλωματίας, της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, της Κοινωνικής Ευθύνης, της Πολιτικής Μέσων και Επικοινωνιών, ιδρυμάτων start-up, κέντρων νεολαίας κ.λ.π.».
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
Advertisement