15.3
16:54

Χάρις: «Χρωστάμε στην Στρασμπούρ»

AEK1924.gr team
Χάρις: «Χρωστάμε στην Στρασμπούρ»

Ο εκπληκτικός με την Νίμπουρκ, Μάνι Χάρις, μίλησε στα κανάλια της NOVA για τον επερχόμενο αγώνα με την Στρασμπούρ, στην οποία οι «κιτρινόμαυροι» κάτι χρωστούν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ήταν ένα σπουδαίο ματς και ήρθε η νίκη, όλη η ομάδα πάλεψε και είμαστε μια χαρά».

Πώς κατάφερε η «Ένωση» να αλλάξει την εικόνα της: «Είναι λογικό να μην σου πάνε όλα τα πράγματα καλά από την αρχή, θα υπάρχουν τα πάνω και τα κάτω, αλλά όπως είπα πρέπει να συνεχίσουμε να παλεύουμε, μείναμε μαζί και τα καταφέραμε».

Τι πρέπει να κάνει η ΑΕΚ απέναντι στην Στρασμπούρ: «Έχουμε παίξει δύο φορές και τους χρωστάμε πράγματα έχουμε χάσει δύο φορές στο όριο. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι να ακολουθήσουμε το πλάνο του προπονητή και να είμαστε έτοιμοι».

Advertisement