
Η ΑΕΚ επέστρεψε στις προπονήσεις μετά το ρεπό της Τρίτης (13/3)
Στα Σπάτα επέστρεψαν οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, οι οποίο την Τρίτη ξεκουράστηκαν, μετά το ρεπό που παραχώρησε ο Μανόλο Χιμένεθ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όλοι οι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά, εκτός από τον Ντμίτρο Τσιγκρίνσκι που συνέχισε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.
Η προπόνηση της Πέμπτης είναι προγραμματισμένη για τις 10.30.