
Η ΠΑΕ ΑΕΚ μετά την μεγάλη πρόκριση της Βασίλισσας, δείχνοντας ότι όλη η ΑΕΚ είναι μια οικογένεια, έγραψε στα social media «βασίλισσα στο δρόμο για το στέμμα!», δείχνοντας την χαρά της για την πρόκριση της μπασκετικής ομάδας.
Δείτε την δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE