
Ο Μάνι Χάρις τόνισε στη συνέντευξη τύπου ότι δεν έκαναν το καλύτερο τους παιχνίδι, αλλά είχαν εξαιρετική στρατηγική και ήταν προσηλωμένοι και στα 40 λεπτά.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάνι Χάρις στη συνέντευξη τύπου:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν κάναμε το καλύτερο παιχνίδι μας, αλλά παλέψαμε μέχρι το τέλος. Είχαμε εξαιρετική στρατηγική και όλοι έμειναν προσηλωμένοι και στα 40 λεπτά»