
Σύμφωνα με πληροφορίες του gazzetta.gr o Ιβάν Σαββίδης θα ζητήσει συγγνώμη για την είσοδο του στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας, έχοντας επάνω του όπλο.
Ο Πρόεδρος του ΠΑΟΚ θα βγάλει ανακοίνωση και θα εκφράσει την άποψη του για όσα έγιναν στην Τούμπα, ζητώντας ουσιαστικά συγγνώμη για την πράξη του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πηγή: www.gazzetta.gr