
Όπως είναι φυσικό η αποστολή της Ένωσης έχασε την πτήση της για Αθήνα και θα διανυκτερεύσει στη Θεσσαλονίκη.
Μέχρι τα μεσάνυχτα η ΑΕΚ βρισκόταν στην Τούμπα και ως εκ τούτου έχασε την πτήση της για Αθήνα. Η Ένωση θα διανυκτερεύσει στην Θεσσαλονίκη και το πρωί της Δευτέρας (12/3) θα επιστρέψει στη βάση της.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE