
Ο Σαββίδης μπήκε σαν άλλος… πιστολέρο στην Τούμπα, απείλησε διαιτητές και οι ποινές στον ΠΑΟΚ μπορούν να φτάσουν μέχρι τον υποβιβασμό.
Έχει γίνει πλέον παγκόσμιο θέμα η εισβολή του Ιβάν Σαββίδη στον αγωνιστικό χώρο της Τούμπας με όπλο και μπράβους, λέγοντας μάλιστα στον διαιτητή Κομίνη: «Είσαι νεκρός».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο άρθρο 19 του πειθαρχικού κώδικα γίνεται λόγος μέχρι και για υποβιβασμό ομάδας, σε περίπτωση που υπάρχει εκφοβισμός και απειλές προς αξιωματούχους ενός αγώνα. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα εξής:
“Οποιοσδήποτε εμπίπτει στον παρόντα κώδικα ο οποίος εκφοβίζει έναν αξιωματούχο του αγώνα
ή οποιονδήποτε εντεταλμένο εν γένει ποδοσφαιρικό όργανο με απειλές, θα τιμωρείται με
χρηματική ποινή πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000) τουλάχιστον, και αγωνιστικό αποκλεισμό ή
απαγόρευση εισόδου στο γήπεδο από τρία (3) έως πέντε (5) έτη.
Εάν υπαίτια είναι ομάδα, επιβάλλονται ποινές ανάλογα με την βαρύτητα του παραπτώματος:
α. διεξαγωγής αγώνα χωρίς θεατές,
β. αφαίρεσης βαθμών και
γ. υποβιβασμός ομάδας”.


