
Ο MVP της αναμέτρησης μετά το τέλος της αναμέτρησης και την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος έκανε δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ: ΠΕΝΥ ΜΑΚΡΗ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
«Έχω σπουδαίους συμπαίκτες που πάλεψαν σκληρά μέχρι τέλους. Το δείξαμε. Θα το πανηγυρίσουμε αυτό το τρόπαιο, αλλά έχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας. Ο Ολυμπιακός είναι σπουδαία ομάδα, μείναμε όμως συγκεντρωμένοι κι αυτό ήταν κομβικό. Είναι τεράστιο επίτευγμα για την ομάδα, για εμένα, για τον πρόεδρο».