
Τους διαιτητές που θα διευθύνουν το ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό ανακοίνωσε η αρμόδια αρχή.
Η ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει την ερχόμενη Τετάρτη (31/1) και ώρα 19.00 τον Ολυμπιακό για τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, στο γήπεδο του Ρέντη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΟΧΕ ανακοίνωσε του διαιτητές που θα σφυρίξουν την αναμέτρηση και αυτοί είναι οι Κατσίκης-Μιχαηλίδης και παρατηρητές οι Μίγκας-Μπεμπέτσο.