
Η αντρική ομάδα βόλεϊ αντιμετωπίζει (18:00) την ΕΑΠ στην Πάτρα
Με το «διπλό» από την Πάτρα θέλει να επιστρέψει απόψε η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία αντιμετωπίζει την ΕΑΠ, στις 18:00 το απόγευμα, για την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Νεόφυτος δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και θέλει το «διπλό» κόντρα σε μια αρκετά δυνατή και επικίνδυνη ομάδα.