
Η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει (19:00) την Δραπετσώνα εκτός έδρας, για τον πρώτο αγώνα του 2018.
Με το δεξί θέλει να μπει στις αναμετρήσεις της νέας χρονιάς η αντρική ομάδα βόλεϊ της Ένωσης. Οι Κιτρινόμαυροι αντιμετωπίζουν εκτός έδρας τη Δραπετσώνα για την 9η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2 και θέλουν να συνεχίσουν το θετικό σερί τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ θέλει το τρίποντο για να ξεπεράσει ακόμα περισσότερο στη βαθμολογία την αντίπαλο της, η οποία βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 17 βαθμούς, πίσω από την Ένωση, η οποία είναι στην κορυφή με 21 βαθμούς.
Ο Νίκος Νεόφυτος δεν αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα και θέλει τη νίκη στο κλειστό «Αρ. Παπαμιχαήλ».