07.1
22:27

Με το δεξί το 2018!

AEK1924.gr team
Με το δεξί το 2018!

Με πρωτιά ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο 2018 ο Αλέξανδρος Μαδέσης.

Ο αθλητής της ομάδας πινγκ πονγκ της ΑΕΚ πήρε μέρος στο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Ατομικό Πρωτάθημα στην Πάτρα και έδωσε συνέχεια στην κατάκτηση των μεταλλίων με το χρυσό που κατέκτησε.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Να θυμίσουμε πως ο Μαδέσης έχει να μείνει εκτός μεταλλίων σε ατομικό αγώνισμα πάνω από 2,5 χρόνια!

Advertisement