
Με πρωτιά ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο 2018 ο Αλέξανδρος Μαδέσης.
Ο αθλητής της ομάδας πινγκ πονγκ της ΑΕΚ πήρε μέρος στο Πανελλήνιο Αναπτυξιακό Ατομικό Πρωτάθημα στην Πάτρα και έδωσε συνέχεια στην κατάκτηση των μεταλλίων με το χρυσό που κατέκτησε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Να θυμίσουμε πως ο Μαδέσης έχει να μείνει εκτός μεταλλίων σε ατομικό αγώνισμα πάνω από 2,5 χρόνια!