
Φιλική αναμέτρηση με την Κηφισιά είχαν οι άντρες της ΑΕΚ γνωρίζοντας την ήττα με 2-1 σετ.
Ο προπονητής, Νίκος Νεόφυτος έδωσε χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του, και έμεινε ικανοποιημένος από την αγωνιστική ετοιμότητα της ομάδας του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτή την εβδομάδα η ΑΕΚ έχει ρεπό, όμως προετοιμάζεται για τον αγώνα της Τετάρτης που ακολουθεί με τον ΟΦΗ για το Κύπελλο.
Οι δύο ομάδες έπαιξαν από ένα δυνατό σετ με την Κηφισιά να κερδίζει το πρώτο με 25-21. Στο δεύτερο οι κιτρινόμαυροι πίεσαν πολύ στο μπλοκ και πήραν τη νίκη με 25-18.
Στο τρίτο σετ έγιναν πολλές αλλαγές με την Κηφισιά να κερδίζει με 25-15.