
Ονειρικό το ντεμπούτο του Χρήστου Γιούση με την φανέλα της ΑΕΚ.
Την επόμενη μέρα του αγώνα με την Καλλιθέα ανήρτησε φωτογραφία από την αναμέτρηση στα social media και σχολίασε: «Τόσο χαρούμενος γι’ αυτό το ξεκίνημα».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE