
Ο τεχνικός της ΑΕΚ προτίμησε τη Νέα Φιλαδέλφεια για την έξοδο του
Πιο συγκεκριμένα ο Μανόλο Χιμένεθ δείπνησε σε ταβέρνα της περιοχής και φυσικά έγινε αντιληπτός από οπαδούς της Ένωσης όπου του ζήτησαν φυσικά αναμνηστικές φωτογραφίες με τον ίδιο να το δέχεται με χαμόγελο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE