
Χωρίς νέα προβλήματα ολοκληρώθηκε η προπόνηση της ΑΕΚ στα Σπάτα, ενόψει του αγώνα της Πέμπτης με τη Ριέκα.
Ο Μανόλο Χιμένεθ είδε όλους τους διαθέσιμους ποδοσφαιριστές του να προπονούνται κανονικά, ενώ η προπόνηση της Τετάρτης θα αρχίσει στις 19.00 στο απόγευμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στη συνέχεια η αποστολή θα αποσυρθεί στο ξενοδοχείο εν όψει του αγώνα με τη Ριέκα στο ΟΑΚΑ το βράδυ της Πέμπτης 23 Νοεμβρίου (22.05) για την 5η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League.