19.11
22:24

Ο Κολοβέτσιος στα αποδυτήρια της ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Ο Κολοβέτσιος στα αποδυτήρια της ΑΕΚ

Ο Κολοβέτσιος πήγε στα αποδυτήρια της ΑΕΚ μετα το ισόπαλο 1-1 των δύο ομάδων. Χαιρέτησε παίτες και Χιμένεθ, ενώ μοίρασε και συγχαρητήρια.

Με την λήξη της αναμέτρησης στη Λεωφόρο, ο Δημήτρης Κολοβέτσιος πήγε στα αποδυτήρια της ΑΕΚ και έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του Δικεφάλου. Χαιρέτησε τον Μανόλο Χιμένεθ αλλα και τους υπόλοιπους ανθρώπους της ομάδας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement