18.11
13:46

Συνέχεια με τρίποντο θέλουν οι Άντρες

AEK1924.gr team
Συνέχεια με τρίποντο θέλουν οι Άντρες

Η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ αντιμετωπίζει (18:00) την Αργυρούπολη, στο κλειστό του Μετς

Συνέχεια στις εξαιρετικές εμφανίσεις και τις νίκες θέλει να δώσει η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2, αντιμετωπίζει την Αργυρούπολη στο κλειστό του Μετς.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η αναμέτρηση θα ξεκινήσει στις 18:00 το απόγευμα και ο προπονητής της ομάδας έχει ζητήσει σοβαρότητα από τους παίκτες του, έτσι ώστε να μην δώσουν δικαιώματα στον αντίπαλο και να πάρουν το «τρίποντο».

Advertisement