
Επιστροφή στις νίκες κόντρα στον Απόλλωνα θέλει η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία αγωνίζεται εκτός έδρας, στις 20:00 το βράφυ.
Την ήττα από τον ΖΑΟΝ, στη Νέα Φιλαδέλφεια, θέλει να αφήσει πίσω, η γυναικείο ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, η οποία αντιμετωπίζει απόψε, στις 20:00 τον Απόλλωνα, εκτός έδρας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση θέλει να επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις και να πάρει το «διπλό», απέναντι στην τελευταία ομάδα της βαθμολογίας, με τον Γιώργο Σαμαρά να μην αντιμετωπίζει αγωνιστικά προβλήματα.