
Δείτε το ποστάρισμα του Αντρέ Σιμόες!
«Είμαστε ΑΕΚ», έγραψε ο Αντρέ Σιμόες στο Instagram, ανεβάζοντας τρεις φωτογραφίες από τη νίκη κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE