
Ο Ολλανδός μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ μίλησε για τη φάση της αποβολής του.
Ο Ντιέγκο Μπίσεσβαρ προσπάθησε να δικαιολογήσει τον εαυτό του, για τη φάση που έβαλε τρεις φορές το χέρι του στο πρόσωπο του Μπακασέτα, με αποτέλεσμα να αποβληθεί.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Θεωρώ ότι δεν έκανα κάτι κακό, πήγα να προστατέψω τον εαυτό μου, γιατί πήγαν να με χτυπήσουν», έλεγε χαρακτηριστικά ο παίκτης του ΠΑΟΚ.