
Την 4η σερί νίκη της θα ψάξει η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ στη Λαμία.
Στη Λαμία ταξιδεύει η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ, εκεί όπου θα αντιμετωπίσει στις 18:00, τον ΑΟ Λαμίας, στο «Χαλκιοπούλειο».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στόχος των κοριτσιών είναι να διατηρήσουν το αήττητο σερί τους και να παραμείνουν στην κορυφή του πρωταθλήματος της preleague. Η αποστολή θα αναχωρήσει το μεσημέρι από την Αθήνα, με το νέο μεταγραφικό απόκτημα της, τη Βάσω Ματιάδη, στις… αποσκευές της.