04.11
23:20

Νίκησε στην Πάτρα η ΑΕΚ

AEK1924.gr team
Νίκησε στην Πάτρα η ΑΕΚ

Με το δεξί ξεκίνησε η ΑΕΚ στο πρωτάθλημα της Α2 βόλει ανδρών, επικρατώντας με 3-0 σετ το ΕΑ Πάτρας.

Το ταξίδι για το ανδρικό τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ ξεκίνησε σήμερα στο κλειστό του Μετς, επικρατώντας 3-0 σετ της Πάτρας, με την ομάδα να δείχνει μεγάλη διάθεση να κάνει σπουδαία πράγματα την φετινή χρονιά.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η Ένωση ήταν καλύτερη σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού κάτι που φαίνεται και από τα σκορ των σετ, μην αφήνοντας περιθώριο στους φιλοξενούμενους να διεκδικήσουν κάτι.

Τα σετ: 25-21, 25-16, 25-12

Advertisement